Vår å förkylning!

Vilket makalöst väder, känns hur tråkigt som helst att kliva upp kl 13.30 (ska jobba) och inse att vädret varit huuuur fantastiskt som helst. Inte heller jätte kul att kliva upp å inse att man varken kan känna smak eller dofter..Herregud, vaknade igår med lite snuva och idag kan jag knappt andas..why?! Kunde jag inte fått vara sjuk under ledigveckan? Ska va närinpå medvetslös för att inte jobba så det blir dryga nätter full speckade med ipren...jäjj..

Utsikten fr min balkon vars dörr jag inte kan öppna mer än ca 10 cm pga all snö som kommit! Gud vad jag läntar till sommarn...wee!
Annars då?..jo.. Kom hem fr Stockholm igår där min quinna bor :Op Haha! Näh men seriöst så har jag faktiskt skaffat mig ett fruntimmer nu...gud va romantiskt jag skriver. Jaja! Stockholm tjejen fr åre ni vet. Vi har träffats varje helg i 3 el 4 veckor + några vardagar och med tanke på att hon bor där och jag här så har det blivit väldigt intensivt! Det började med en middag i stockholm som följdes av en helg i norrköping osv. Tycker om henne så grymt mycke, hon är en underbar tjej! Börjar sakta men säkert tro att hon faktiskt så småningom vill dela liv med mig...samtidigt är jag orolig el kanske rädd. Vilket jag inte förstår varför. Hon har inte gjort annat än att visa med både ord och handling att hon menar allvar änsålänge. Kan inte förklara mina känslor, men det är väl pga att man är trött på "bisexuella" (wannabes) kvinnor som efter nån månad inser att det är en man dom vill leva med. Är nog lite bränd tror jag, så där av försiktigheten men fan alltså hon är helt underbar. Har till och med fått träffa hennes familj. Bodde med dom hela helgen och va hur nervös som helst i fredags men dom visade sig vara hur sköna som helst. Alla har olika personligheter kan man nog lugnt säga:O)
Man kan inte veta hur framtiden blir så föröker bara njuta av detta hur lääänge det än må vara!

När vi va nere i norrköping den första helgen insåg jag å anna att daniela och sussane fyller år samma dag,såå. Nu håller vi på att planera en "Födelsedags resa" för bjudarna. Jäjj, blir nog en weekend till barcelona, vi måste bara klura ut detaljerna OCH schyyy säg inte till någon vi ska låta det bli en överraskning, inte förns vi  står på flygplatsen ska dom få veta!
He blir nog bra!
Ursäkta min frånvaro igen, hinner bara inte med mig själv eller är för rastlös i huvudet och tankarna att jag inte har ro att sätta mig ner å skriva. Har saknat bloggandet så hoppas komma igång igen!

"Du lever, för att du ska lära dig att älska. Du älskar, för att du ska lära dig att leva. Mer behöver du inte lära dig"
Jo som att det är så himla lätt...

oh my gooood!

Tebax fr stockholm nu idag...Vart en underbar tur till norrköping oxå. Hade hur kul som helst i stockholm, käkade blandannat på en restaurant som hette restaurangen restaurangen (vet inte hur det stavs) Hur gott som helst och dom serverar massa små rätter, man väljer själv vad man vill smaka. 3, 5 el 7 smaker. Sen kan man "smaka" vin oxå, hur nice som helst!!
Till det väsentliga nu...Ni vet stockholms bruden?! Jäpp, hade rätt..igen..shit altså..vilken tjej. Är helt förvirrad men samtidigt tokglad! For vidare till Norrköping på torsdagen och stannade där till idag, hängde med anna och hennes flickvän. Hade hur skojj som helst...pricken över i:et va att stockholmsbruden kom till norrköping och va där hela helgen!! Oj oj..Quinno folket I say..:) Kommer mer detaljerad rapport när jag vet mer, men det kan bli något. :)
Måste sova nu är så trött så trött..

RSS 2.0