Glöggfest och livet!

Ja vad ska man säga. Lördagen vart jätte lyckad! De kom glatt folk hit och trevligt vart de! När vi väl gick ut till schlager vart det coverclub för hela slanten...och en full brud...vågar jag säga mer? Bruden va inte jag..
Vad gör etanol med folk igentligen?!? Ni vet dom som jag bjöd in..hon var hennes namn börjar på i...dame va hon raggade på mig!! OCH hon hade/har pojkvän. Det är en sak när en kvinna försöker flörta med en via ögon kontakt, i sånna situationer vet man nada. Men när bruden i fråga börjar ta ens hand och "pilla" på den i alla nära situationer, så vet man... Hur påverkar etanol oss?! Från straight till bi eller gay.. I said whaaat?!?! No no I don´t like..
Men men...här kommer iaf lite sköna bilder från själva förfesten...:O)
   och andra roliga finnes...om någon vill att jag absolut måste ta bort dom så säg till!

Annars är jag förkyld som vanligt känns det som, och har saknat stina lite de två senaste dagarna..sluta!!  Ska åka till malmö på tisdag och det känns jätte kul, men är lite osäker på hur jag kommer att må sen...gudarna ska veta! Vem sopar upp mig sen?!?
Ska efter malmö fara till norrköping å träffa lilla söta neger flickan anna:O)..åhh.. godingen...MEN av någon anledning känns till och med det jobbigt. Kanske för att jag ska bo i en etta med anna och hennes flickvän...gudarna ska veta..igen..

Har ikväll haft peter, jenny å annika på middag..eget val?..hm..
Det vart iaf trevlig, mycke relation snack.. I´m the guru! Natalie ringde ikväll och surrade och surrade om sina kärleks problem. Det va skönt när hon sa att:
- "Du är den som vet bäst och ger klokast råd Eva. Hjälp mig!"   Eller dyligt, minns inte exakt..
Tragiskt nog ger jag otroligt bra råd, funderar faktiskt på att skriva en bok... När ska jag börja leva efter mina egna regler/ord?!

jaja..

"Be the change you want to see in the world" Ghandi...:)

Kommentarer
Postat av: frida

du behöver inte ta bort bilderna, du får gärna skicka dom du har till mig.



Om du varje gång skriver ner de råd du ger, samt frågan får du säkert ihop en bra handbok sedan. Och jag betalar gärna för att ha den i min hand

2008-12-11 @ 11:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0