Malmö

Hellu!
Jag lever. Njuter av lediga dagar, så skönt! Ligga å läsa när jag vill. Promenera i fina malmö. Ta en powernap närsomhelst. Spela gitarr/piano dagarna i enda å bara njuta av ledighet. Gud vad jag behövde "semester"! Känner mig nästan som en ny människa, trots den förrrrbannade förkylningen!! 
Jätte kul å va med stina, hon är som en bra människ kvinnan i fråga. Hon slutar aldrig att förvåna mig. Nu har hon börjat spela Såg oxå och jäklar vilken konstnär hon är. Ganska harmoniskt att sitta å spela gitarr när hon målar. Visst det är lite jobbigt när jag i mina tankar börjar längta efter henne som mer än en vän och minnena gör sig påminda, men det går riktigt bra.
Blir så förbannad på mig själv när jag låter mig hoppas, men vad ska man göra. Vet inte riktigt vad jag saknar heller. Tvåsamhet? Närheten? Mänsklig kontakt? Eller allt i en salig blandning. Jaja.. Vi fortsätter att vara ärliga och prata med varandra. Erkände att jag va nervös för hur jag sku känna när jag kom hit. Hur hon sku va mot mig. Hon berättade då oxå hur hon kände, men framförallt att hon inte riktigt visste hur hon vågade "vara" mot mig, hon ville juh inte ge mig förhoppningar...dame!! Haha! nähdå, det är bra att få det svart på vitt!
Ska snart gå en sväng på stan, trots regnet. Har ett uppdrag.
Åh höll nästan på att glömma. Har sköpt mig en julklapp. Jäjj! En fin fin digital kamera, nöjd änsålänge!

"Den som drömmer på dagen vet mycket, som undgår den som bara drömmer på natten."

Kommentarer
Postat av: frida

Men var är korten från den nya kameran. Här har det oxå hänt grejor!

2008-12-19 @ 23:34:40
Postat av: Jenny

hey eva! dags för uppdatering, va?

2009-01-05 @ 14:10:53
URL: http://barajenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0