Vakenhet

Det va längesen jag vaknade efter en timmes sömn med panik. Men inatt vart det så igen. Vaknar med en otrolig panik känsla å vet inte riktigt vart jag ska ta vägen...vad jag känner eller varför det vet jag inte. Sucks!!
Har egentligen ingenting att må dålig över, inte vad jag minns just nu iaf så förstår inte. Att veta men ändå inte veta, osäkerhet, tvivla, ..tunga ord. Är det så jag känner? Isf VARFÖR?!?
om ca 9 timmar ska jag fara till malmö, jag ska sitta på flyget å bara må gott, men det är ett stress moment oxå, måste sova! Hur kul är det å komma söderut å känna sig som en hö säck? Framförallt när jag bara ska vara i malmö tills på fredag. Sen drar jag till la capital. Tror och hoppas att det bara blir finnt!
Har suttit å tittat på bilder som får mig att må gö tt om inte bara för en stund och snubblade över en semester bild:)

Tror jag vill gifta mig här, kan ju alltid drömma! Måste försöka sova, men varje mening med ordet måste i brukar inte fungera..

"Det värsta med att inte kunna somna är, tycker jag, när man plötsligt förstår att man inte kommer att kunna somna om."

Kommentarer
Postat av: Anonym

hallå, hur länge är du i sthlm? jag ska också dit på fredag! faktiskt.

2009-04-01 @ 13:26:50
URL: http://afterlinda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0