Förvirring!

Hellu! Jahapp, nu är julen över efter massa mat och några julklappar. Han med en resa till mor och far innan jul och fick oxå käka julbord med danielas familj på själva julafton efter jobbet, det va jätte trevlig men NEJ vi är inte tillsammans. Idag har det varit en helt underbar dag trots att tröttheten nästan tog över handen på jobbet. Höjdpunkten va en promenad på stan och sen fika med en...hrm..söt tjej...Å gissa vad? Hon är vacker och streight...=evatypen...suck.. Men tror inte jag har en chans. Vet inte äns om jag vill ha det! Idag när jag kom hem fick jag en liten daniela saknad...vill släppa henne helt först, det kan ta lite tid. Men livet blir lite bättre när man har ett liten flört..haha!!
What to do?!? Men hjälp me då!!:O)
Har jobbat så sjukt mycket dom senaste ca två veckorna och har tre pass kvar, men sen då jävlar bär det av norrut, saknar er mina umebor!!
See you soon! Nu ska jag desperat försöka sova, klockan ringer 0530...förstår int hur man kan jobba dag...hövva men det går!!

"Kvinnan är skapelsens vackraste väsen"

Kommentarer
Postat av: Jessica

ooooh me like!! update var sannerligen på tiden!! :)))

2009-12-30 @ 19:08:41
Postat av: A

Så du har börjat blogga nu :) saknat det

2010-01-17 @ 02:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0