Efterlängtad kväll!

Har ikväll varit hos min Karin och äntligen fått sitta å surra med henne. Livet, kärlek, jobb å vänner. Ingen som karin. Tänk att det finns människor som kan va så ärliga och kan känna mig så väl! Blir lika tacksam varje gång det slår mig! Det va alldeles för längesen vi hade tid att bara sitta på soffan och prata. Det är inte lätt att få tid över när båda är sk "landstings horor" och en av oss har barn. :) Hoppas ingen tar illa upp nu..
Livet I say, fick tid över igår natt för att sitta å surra med xtra mamma maria. Hon är så klok. Ibland behöver man en människa som kan lyssna och sen ställa så ärliga/jobbiga frågor som får en att riktigt tänka till.....älskar maria. Hård kvinna:)
Hade fest i lördags och träffade då en gammal bekant. Vart faktiskt lite chokad över hur små snygg hon var. Hade som en bild av henne, vi träffades för ca 1.5 år sen senast. Helt fantastiskt hur en människa kan förändras. Hursom va det jätte kul. Har bjudit henne på middag idag/imorn hon har dock inte svarat än. Det blir ingen romantisk middag, har inte äns de tankarna. Tycker bara att hon är trevlig och jenny å peter kommer oxå. Är det ingen som blir lika fascinerad av livet och människor som jag?! Tycker att varje dag bär nya erfarenheter!

Far till Stockholm på måndag å ser jätte mycket fram emot det! Ska bli nice att fara iväg igen, träffa människor...hrm..:). Lutar nog mot att jag far till norrköping oxå, jag menar när man liks är i söder så är det bäst att passa på! När det gäller de ekonomiska besvären som tillkommer (sjukt mycket pengar har gått...)  så känns det ändå bara finnt! När ska jag annars använda dom än nu? Man vet aldrig vad morgondagen kommer med! LEV!!

Är inte alls avundsjuk på Friday, hon far till Egypten idag....Skulle nog vid det här laget kunna resa jorden runt med de pengar jag lagt det senaste året på sverige resor...men heeell yes! Ångrar inte en enda sekund!! good shit!!

Ska försöka lära mig att spela björn afzelius "älska mig nu" nu, funderar på att spela den på maries bröllop dock en eva variant:)

"Alla djur, utom människan, vet att livets huvudsakliga mening är att man ska njuta av det."..det är nog tyvärr så, vi eller bättre sagt jag tänker nog alldeles för mycket!! hopplöst ibland..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0