Friskvårds timme!

Sitter på jobbet å vi har haft en skrämmande lugn natt....spoookie! Fått massage av min framtida make(om jag blir straight) i ca 45 min..känner mig helt plötsligt rörlig och inte som en liten pinne. Tror nacken/halsen blev 5 cm längre!
Annars händer det int se mytche, jobbar å sliter sover å äter. Längtar så tills senare idag. Middag å ev lite vin. Men på lördag blir det party! Önskar innerligt att vi haft lite större utrymme att röra oss på så vi kunde ha haft en gemensam fest, men efter disskution med miss jenny så blev de två. SKA bli så kul! Min grek kommer har inte fått träffa honom på länge. Sen dyker Anton å Ove upp...alltså dom två tillsammans är lika med todiluladingorejj. Förstår ni? Gött iaf. Blir spännande å se vilka som dyker upp. Har pratat med ganska många men vet iaf 8 säkra...! Wee!

Va äntligen å käka sushi i onsdags, oj va gott de va. Körde hört med "kocken", ville ha en medium utan tonfisk och lax...ska det va så svårt?! Det tog iaf nalta lång tid men tillslut förstod vi  varandra, nästan iaf. Fick 5 med advokado och två med räkor...sku ha varit tvärt om..
Fick sen veta att det finns en vegetariskt meny...ska nog helt enkelt ta en sån nästa gång..+1 räka:)

Fick ett mycket förvirrande mail av fr stockholm...suck...Jaja, he ordnar sig. OBS att jag inte hade skrivit nå till henne.

Nu stirrar maken på mig, ska gå å flörta med honom lite så han blir glad:Op Tycker det är en ganska schysst deal. Jag får massage och han vill bara ha en/två/tre el fler öl på lottas. Anytime!!

"En männsklig rättighet borde vara att få beröring genom massage en gång i veckan" Borde va lag!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0