minnen

Har fått för mig att min dator kommer att krascha så håller på att bränna det viktigaste på cd skivor, dvs de bästa av mina bilder. Ska nog köpa en extern hårddisk men kommer aldrig till saken!! trög.. Önskar att man va lite mer teknisk.
Hur som så är det nu semester bilder från iår.   Alla goa minnen och bilder! Tur att man kan tillåta sig själv sakna ibland. Svårt att ignorera känslor.  Kan dock inte förstå hur det kan ta över en timme att bränna 70 bilder, och det är bara malmö bilderna. Sen kommer de andra..stora fjäderägg...mmm..good shit!
Ska bränna klart å sen lägga mig en stund å försöka sova, jobbar hela helgen och med tanke på att alla (utom landstings anställda) har fått lön idag så lär vi ju ha en del att göra! jäjj...not..



"Längtan och hopp puttar oss mot framtiden"

Kommentarer
Postat av: Jenny

yey! fick denna jäkla natt på buff (och helt mot mitt goda nöje) men blir lite glad i hjärtat då jag i alla fall får ha eve på jobbet!

2009-01-23 @ 16:51:17
URL: http://barajenny.blogg.se/
Postat av: Eva

Jag blev iaf väldigt glad när jag såg att du sku jobba! Sen förstår jag attdet inte va se sköjj för dig..MEN bra jobbat:)

2009-01-26 @ 06:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0