Wee!

Borde igentligen va dyng trött och ligga å sova nu med tanke på att jag sovit i snitt 5 timmar per natt sen i söndag.... Har varit i åre och kom hem idag. Dame vilken vecka!! Det vart sååå mycket över mina förväntningar. Ja, ni vet ju hur peppad jag va på att åka...inte alls..Umgåts och träffa fina goa människor
Oj oj oj....vet inte riktigt... Fan vilket skönt gäng. Alla va så fantastikt olika så blandningen va hur skön som helst. Ni vet nog vilka dom flesta är och jag trodde jag visste oxå men guuuud va fel man kan ha! Sen va det några andra oxå som vi umgicks mycket med. Tre brudar från stockholm.
Har ni någonsin blivit helt och totalt förälskad i ett par ögon?!? Oj oj oj..helt såld, fan oxå...och det är INGEN av umeå gänget.. Tror verkligen att jag inte har en chans i världen och vet inte riktigt om jag vill, hon bor i stockholm ...Fast om man ska va ärlig så har det inte stoppat mig förut...muahaha...nähdå! Vi har pratat (JA bara pratat) jätte mycket under veckan och hon verkar vara en väldigt fin människa. Vart väldigt paff när jag idag satt själv och väntade på tåget i Åre.OBS!!  Vem kommer inte gåendes?!? Jo hon..OCH hon säger ungefär: -Jag trodde väl att du sku va här..ler och tittar på mig...Va feun..
Äh, he går ändå åt helvete med allt..Men det är riktigt kul!


Har varit väldigt frånvarande på bloggen ett tag, men har inte haft någon ork. Helt blankt! Men känns som att det eventuellt börjar komma tebax:)
Hade by the way riktigt gött i norrköping och stockholm på min senaste tripp.
Annars så har det inte hänt så mycket..jobbat, varit förkyld igen osv. Längtar till på lördag, Hoppas verkligen vi drar tjejfesten och och Jessica pratade om..! :)

"Det finns en väg mellan öga och hjärta som inte går via förnuftet"

Kommentarer
Postat av: Jessica

yo baby! Hoppas du hade de lovely i åre. Jag är i Kramfors. åker ev inte hem förrän på söndag. Hoppas ni får skoj på festeriet. OM jag kommer hem imorn hör jag av mig. Kramkram

2009-01-09 @ 15:02:54
URL: http://jessansvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0