Vad ska man säga..?

Åh herre gud! Har varit sååå sjukt bakis idag! Jag å Sofia va ute igår, hon krävde att få ta mig till ett "gay ställe", för festen (jag, hon å malin satt å drack rövin till schlager:))va hur lyckad som helst men va fan va det för ställe vi kom till?!?! Ljuger inte om jag säger att 97 procent av människorna där va killar..why?!? å resten butchiga fruntimmer...vart är alla vackra kvinnor?! på tal om vackra kvinnor.. Ni vet fröken Luleå? Erkände ju för henne för ca 1 månad sen att jag tyckte hon va vacker, har aldrig i mitt liv fått en sån reaktion som hon gav... Seriöst, hur rädd kan man bli?!? Jag sa bara  att jag tyckte att hon va vacker! Varför kan inte kvinnor ta en komplimang?! Hursom så vågade hon varken prata eller ha kontakt med mig på ca två veckor. Efter de två veckorna gick, krävde jag ett samtal med henne där jag förklarade att det jag sa inte va en kärleks förklaring och att jag va medveten om hennes läggning, då började hon iaf titta på mig. De senaste dagarna har saker å ting nästan blivit som de va förrut. Bestämde för ca två veckor sen att jag inte ska ge henne så mycket uppmärksamhet, vill ju inte skrämma iväg henne, så har som bara betett mig gentemot henne som jag beteer mig gentemot alla människor. Till min stora chock och förvåning sa hon i fredags från ingenstans: "När ska du å jag se film då Eva?" Höll seriöst på att tuppa där jag stog, men gav idag som ett förslag och tro det eller ej men har spenderat senaste 6 timmarna i hennes lägenhet, surrat och sett film..good shit! Kan seröst säga att hon är den enda kvinnan som förvirrat mig såhär mycket! Har ingenaning! Spännande och frustrerande på sammagång..men jag ska då fan inte säga nått till henne om vad jag känner, känner hon nått får då feun hon prata, jag är bara en god vän:)
Ägnade stora delar av tackarna igår på Umeå, saknar alla där så fantastiskt mycke...hade så otroligt mycke velat komma på överrasknings festen!! Som jag tror va helt fantastisk... Får dock bita i det sura äpplet å inse att pengarna inte växer på träd och att Egypten resan närmar sig med storm steg! Wee!

Du ska här sovas!

"Försök se lycka i det lilla.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0