Tjolahopp!

Vad ska man säg! Haft min kära bror markus+fru och tre små knärtar här på besök idag, först sjukt mycket på jobbet från 7-16 och sen fullt ös med familjen från 16.10-21.15...dubbla arbetspass:) Berättade för markus om D att vi gjort slut, han tyckte det va tråkigt men att det kanske är bra...han förstod mer när jag berättade lite av sanningen....DET jobbiga blev dock att jag efter detta samtal började sakna fröken i fråga...crap.. Men det går väl över?! Har inte ringt henne och ska Inte ringa henne....gah..
Fröken stockholm nr två då..hmm.. Eller bättre sagt fröken Luleå;) Ni kan se henne på en bild på facebook...good looking shit, å sååå förbannat konstig!! Eller jag kanske bara är paranoid...Sofia tror det iaf..hon har oxå blivit paranoid.. Men seriöst vem ligger först å lutar sig emot en på soffaxflera, tittar på en sådär märkligt(The Look:)), kramas mycke, berättar hemligheter som ingen annan vet OCH sen i nästa sekund när andra människor kommer in i bilden frågar om jag skulle kunna tänka mig att gå på date med hennes kompis H....a!?! Som dessutom inte är så fager..nope..inte äns lite ja jag är kräsen! Ska iaf få träffa denna H på fröken luleås inflyttningfest nästa lördag. jäjj..  Hon gör dessutom sånna där gulliga saker, som här om dan när vi hade födelsedags fika för sofia jag plus 4 andra närmare kompisar som känner både henne och mig, vi satt på samma sida av bordet helt plötsligt drar hon sin stol mot mig och lutar sig mot min axel, vad ska jag annars göra än att lägga min arm över hennes axlar...hon skyllde på att hon frös?!? What?!?! Hörreni...hjälp mig...vill verkligen inte käraner mig i henne, hur gör man? Ska ev på bio med henne på söndag...kanske inte borde.. Men man lever ju bara en gång och blir man sårad så blir man..det är värt det! Gud va rörigt detta blev! Har iaf kommit fram med hjälp av min kompanjon att jag när det dyker upp ett bra tillfälle ska fråga fröken luleå om hon är allmänt trög och blind eller hon förstått att jag är nyfiken på henne..She sucks!!..:O)
Jahapp..Va å kollade på en lgh i ons, det tragiska va att den va i solna centrum och då menar jag verkligen i själva köpcentret, hade utsikt över en parkeringplats, två våningar ner låg ica kvantum och ända uteplatsen va man tvungen att ha nyckel till, inget för mig, fick smått panik tackade nej och gick hem...Kan inte leva bland så sjukt mycke betong och affärer..Hövva.. Näh ska nog försöka sova nu, upp 0530 imorn igen!!

"En kvinna är som ett främmande land" ;O)

Va bara tvungen att lägga upp en kanske tragisk men skön bild..får iaf mig att le. Tycker personligen att jag är ganska söt när jag klär ut mig till ett paket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0